26 augusti 2012

Utgång och innebandy

Hem, in i duschen och iväg... Hem till Rebecka för supersmarrig mat och sedan iväg till Flu, för några timmars dans :) Inte helt förberedd på utgång iklädde jag mig ett par långbyxor (nya prickiga från HM, riktiga kalasbyxor) och en långärmas "skjorta/blus"... Det var VARMT!! Hade anyways en sjuuukt rolig kväll!

Ramlade in hemma vid tre tiden och slocknade på tre röda... När jag vaknade sex timmar senare (pigg som en mört!!) så verkar jag ha legat blixtstilla hela natten (med eventuella undantag för trycksavlastande lägesändringar) men jag vaknade så som jag somnade... En aning stel efter den natten... ;)

Idag har vi varit med Emma, Henrik och lilla R ❤ på innebandy... Ch kikat i lite affärer... Vid sjutiden började vi kolla på tintin och enhörningens förbannelse eller nånting och jag somnade snabbt!! Vaknade för 40 minuter sedan och tror mig höra små sånna där grådvärgar (?) som bor i Ronja Rövardotter-skogen.. Men det är bara grannen som har metal/gap -och skrikfestival på logen 100 meter bort... :P blev bra rädd där ett tag... Hehe... not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers