15 augusti 2012

Sova tidigt...

Igår skulle jag gå och lägga mig tidigt... Det gick sådär, somnade strax efter kl 23... Så jag gör ett nytt försök idag ;)

Idag hamrade vi dessutom lite på huset... Inget märkvärdigt, men bra att komma igång igen ;) dock så hamnade vi mer och mer i skuggan, ju längre kvällen fortlöpte vilket resulterade i ytterligare myggbett (an addition to the ones I already had) så i morrn ska jag nog smora på lite xylocainsalva... Annars blir jag nog galen!!

Men nu säger vi god natt och sweet dreams! ❤

1 kommentar:

  1. Det finns en skitsmart grej mot myggen.
    http://www.jula.se/myggskydd-thermacell-708311

    Den har en ganska lång räckvidd så om man håller sig på en och samma sida och snickrar t ex så borde den funka.
    Pontus har en som han använder när han jagar och den funkar kanon tydligen. :)
    <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers