5 augusti 2012

jag lever...

men jag har inte mått något vidare värst idag... :S Att blanda vin, cider, öl, drink och shot är INTE bra... INTE BRA!!!

Hade iaf en väldigt trevlig kväll igår med alla tjejerna! Vissa har man träffat förr, andra för första gången men det vore roligt att ses fler gånger! Vi var hemma hos Marie <3 40="40" :=":" aja="aja" att="att" b="b" barndomsv="barndomsv" befogat="befogat" blir="blir" bra="bra" ca="ca" d="d" dansa="dansa" dem="dem" det="det" digt...="digt..." en="en" f="f" fan="fan" ffa="ffa" flu...="flu..." folk="folk" foten...="foten..." fr="fr" gade="gade" h="h" hade="hade" har="har" henne="henne" hon="hon" i="i" idiot...="idiot..." in="in" inte="inte" jag...="jag..." jag="jag" ju="ju" k="k" kade="kade" kat="kat" kigaste="kigaste" kliva="kliva" knuff...="knuff..." knuffa="knuffa" kramades="kramades" l="l" ll="ll" ller="ller" med="med" mig="mig" n="n" nbsp="nbsp" ned="ned" nner="nner" och="och" on="on" oss="oss" p="p" problem="problem" r...="r..." r="r" rbannad="rbannad" rdare="rdare" rdast="rdast" rldens="rldens" rring="rring" rst="rst" s="s" sedan="sedan" skitf="skitf" skyfflade="skyfflade" som="som" sta="sta" stod="stod" stund="stund" superkul="superkul" till="till" tog="tog" totalt="totalt" tr="tr" tydligen="tydligen" undan="undan" v="v" vad="vad" var="var" vi="vi">
Tröståt en 14-bitarssushi idag... hade lätt kunnat äta en till. *mums* Sedan åkte vi hem till lillebrorsflickvänsmamma och avmaskade deras kattungar... supersöta!!

Nu håller min älskling på att göra caesarsallad... det ska bli smarrsmarr!

puss <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers