6 augusti 2009

Att busa med katten, som ett träningspass

På kvällarna, när Algot är lite övertrött så blir han väldigt busig och hittar på både det ena och det andra. Ikväll har vi busat som jämlikar, dvs jag har krupit runt på knä under matsalsbordet i vardagsrummet och smugit på honom... :P Det är väl tur att vi har en hyffsat mjuk matta under det bordet, annars hade mina bara knän varit knallblå, nu är de bara lite rödömma. Och Algot har då legat ovanpå bordet och smugit på mig och attackerat mig som värsta ninjakatten :)

Amelia är lite mer tillbaka dragen vad gäller bus med mammi och pappi, hon tycker det är kul så länge man inte kommer åt henne dvs så länge hon ligger under en fåtölj och klöser pappi på hälsenan. :P

Amelia däremot blir ett offer för Algots uppbyggda överskottsenergi... så mammi och pappi blir så illa tvungna att gå emellan, för han ger sig ALDRIG... nu lade jag dock märke till att Amelia har lika mycket överskottsenergi som sin bror, så jag känner bara att det blir en lååång natt... :S

Nu ska jag glo lite på TV innan jag går för att få min skönhetssömn... en dag kvar på jobbet denna vecka, sedan är jag ledig två.. *phu*

FAST på Måndag lånas jag ut som resurs till en annan avdelning... som inte ens har samma patienter som jag vet något om... känns inte så himla kul, men vad ska jag göra liksom?

Aja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers