24 augusti 2009

Vad fan nudå?



Jobbat idag, och hela dagen på jobbet har jag känt att det har varit något på gång i halsen, när jag kom hem så försökte jag hosta upp det som kittlade, men det är som om det hela tiden fyller på sig, vilket resulterat i att jag har fått ont i halsen! Kaxar som en nedrans kråka... och inte nog med det så har jag så GRYMT ont i min ben och axlar... i benen är det musklerna som gör ont i sxlarna lederna.... vet inte vad det beror på, men ont gör det och det hjälper inte med massage.. :S Kanske ska köpa hem så att man har tigerbalsam hemma...

Imorgon skulle jag egentligen varit ledig, men det saknades personal i morgon kväll, så jag fick hoppa in och jobba... Jag tackade glatt ja, inte enbart för övertidens skulle, men även för att visa att jag är lojal och pålitlig och ställer upp när det krisar... Denna vecka gör jag goda gärningar! :D

1 kommentar:

  1. tråkit att vara sjuk!
    men trevligt att du hittat till min blogg, och kul att du oxå är en twilight-lover *haha*

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers