7 augusti 2009

Vrålhungrig...

men det finns typ inget lättare mål mat hemma... suck...

Idag är en sur dag... jag är sur på:
  • Folk som inte kan köra bil
  • Vädret
  • Tandläkarkostnader (inte mina utan min sambos)
  • Mattias (att han inte tog tandläkarkostnaderna på faktura, så att vi skulle haft 2000:- mer att röra oss för denna månad)
  • med mer...
Hade hoppats på en lugn helg, men nu har Mattias bjudit över sina vänner utan att kolla med mig om jag ville hitta på något annat... De är naturligtvis JÄTTEVÄLKOMNA, men jag tycker tyvärr inte att det är så kul att titta på när folk spelar TV-spel... tycker inte heller att det är kul att spela volleyboll på en fästing invaderad åker... *gnäll gnäll gnäll*

Blir kanske på bättre humör av en powernap... hoppas det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers