11 augusti 2009

Sann kärlek klarar det mesta

hmm fick för mig att det var september av någon anledning... *skumt*

Igår var jag och min snutteponke osams... jag lagade amt åt honom så att vi skulle komma ut och promenera och han lovade at följa med... men så i sista sekund *naturligtvis* så bangade han... jag arg som ett bi, for iväg och lämnade mobilen hemma... (jag blev lite glad när jag kom hem och såg att han hade ringt... dock en timme efter att jag hade åkt)

Har jobbat dag idag, det har varit sjuuuukt lugnt på jobbet, ska väl visserligen inte klaga... tycker inte om att stressa heller för den delen...

Får se vad som sker ikväll.. är bortbjudna till Helena... men Jossi är här nu och jag är trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers