23 augusti 2009

En kväll i Luthagen...

Det bar av till Sandras kompisar Linn och Wille (vet inte om han stavar med W, men jag gör det iaf! :D) där även Linns kompis Linda var... och det var trevligt... söta tjejer det verkar vara!! Det är så skönt med Sampie att även fast vi varit i från varandra i nästan 8 månader och dessförinnan typ 4 månader, så är det som om ingen tid alls har passerat förbi... :) Det känns skönt, för jag vet precis vart jag har henne och jag tror att hon vet var hon har mig!? ;) Det är så okomplicerat när vi umgås...

Sedan så skjutsade jag dem ner på stan... det var ingen idé att tänka tanken på att följa me ut, då det var sååå mycket bilar och inga parkeringar... så då for jag och lämnade en hundring och mitt bankkort till min käa sambo, som är på stan och röjjer... fan ta honom om han tappar't ;) Så nu är vi förövrigt pank i tre dagar... bara för att en viss person betalade sin tandläkarräkning kontant istället för på faktura... men men ...whatever... löning på Tisdag!! :D

Nästa vecka ska jag och Mattias hjälpa Sampie och flytta :) Och yes, vi ska åka till IKEA!! *wiho* Äntligen en anledning att släpa med Mattias dit... igen... *moahaha* Han hatar IKEA om någon har gått miste om det...

Ska försöka träffa min Marie i veckan också.. Det var alldeles för längesedan sist... hmm.. :(

nu ska jag vänta på att Mattis ringer och vill åka hem... och då blir det en ny runda in till stan.. men då får han/de fan ta sig till östra station.... jag åker då INTE in i smeten igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers