9 augusti 2009

Jävla SKIT också... *inget för kräkmagade*

Typiskt... tror inte att min mage tål skaldjur riktigt... eller något är det iaf... för två veckor sedan åt vi kinabuffé och sushi... sedan vaknade jag på natten med världens kramper i magen... visste inte vilket håll det skulle ta sig ut... gick på toa, gjorte mitt och sedan gick det över...

Nu ikväll, så blev det samma sak igen, när jag kom in från promenaden så fick jag ont i magen... typ mensvärk, men fel tid i månaden... sedan kom samma känsla som förra gången, illamående och orolig mage... toaletten... sedan var det bra igen...

Funderar på om det kan vara gluten (åt friterad kyckling sist också, och idag baguette) men det blir ju inte så jmt när jag äter tex bröd eller pasta... hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers