31 augusti 2009

Typ frisk..

Friskskrev mig idag... börjar jobba i morgon igen... det kommer att bli kämpigt, men jag har nära till apoteket tack och lov...

Hostan är nästan lika besvärlig som tidigare... snuvan, som tidigare varit besvärlig för att den täppt till och haft sig, gjorde idag en oväntad vändning... stod och städad ur en chinchillabur när jag fick akut rinnsnuva... och vad det rann sen, trodde att jag hade fått likvorläckage... och svårstoppat var det också... så en liten checklista inför morgondagen:
  • Prata inte med någon (slipp hosta) *check*
  • Böj dig inte framåt (slipp akut rinnsnuva) *check
Blir mer och mer säker för varje dag på at det faktiskt var något i min influnesa... några småkultingar iaf... idag bekfräftades att en man i uppsala/uppland dött av svininfluensa.. han smittades ungefär samtidigt som jag och hade SAMMA symtom... enda skillnaden vara att han blev akut sämre, jag blev sakta bättre...

Får se om jag ska vaccineras sen då?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers