23 augusti 2009

Städdag...

Hur kommer det sig att helgerna ALLTID går år att städa? Varför sparar man alltid allting sådant till helgen?? Det är inte direkt så att man längtar till helgen bara därför...

Iaf så städar jag och Mattias för fullt nu, vi ska plocka i ordning Sandras grejer som hon ska ha med sig till sitt nya krypin och jag vill även börja flytta ur sovrummet... men mattias håller inte med om det... "Varför måste allting ske på en gång?" undrar han... Jo för att annars kommer det inte att ske annars... punkt... Det KOMMER att händ ikväll, för Mattias tog upp gitarren och då hotade jag med att OM du rör en sträng på den där gitarren, så flyttar vi sovrummet i kväll! Och han började spela.. så att ja... jag kommer att få min vilja igenom :P <3

1 kommentar:

  1. Jag håller helt med dig!
    Om man ska göra nåt ska man göra det på en gång annars blir det aldrig av!!
    Det är bara att stå på sig! :D

    <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers