1 december 2009

Glee...

Har slöat precis hela dagen, rätt skönt faktiskt... men det börjar bli långtråkigt... det ENDA jag gör när jag är ledig är att slöa och det tar liksom udden av det hela... Hade iofs kunnat sätta upp listerna, om jag bara hade vetat hur jag skulle göra med gersåg och hela skiten...

I morgon ska jag nog åka till ONOFF och köpa en extern hårddisk, samt ta fram kvittot på min laptop, för jag måste lämna in den på lagning sedan... skärmen håller på att muppa sig... man måste antingen ha den nästintill stängd eller helt öppen för att det ska fungera som det ska... damnit... kanske får en ny dator om jag har tur... om ajg har otur så tycker dom att det är självförvållat och jag åker på att betala en undersökingsavgift= 495 kronor...

Har spenderat halva dagen med att titta på 7 avsnitt av serien Glee på www.watchXonline.com... Ganska ok serie, lite larvig, men ok att titta på... Det är förövrigt inget annat bra på teve i kväll.. sitter och tittar på Jordan rättsläkare nu.. tråkigt, men finns inget annat... :S

aja... ny dag i morgon... och Jossi kommer till mig efter skolan!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers