26 december 2009

Mina nerver låg som utanpå..

Jag klarar av spänning till viss del, men innebandymatchen idag mellan Storvreta och AIK gjorde att jag hade mina nerver på utsidan... :P Hehe...

De möttes ju i Solna för sex dagar sedan och då förlorade Storvreta med 9-3 och fick dessutom sin förste målvakt utvisad samt avstängd i dagens match.

Så idag stod alltså Storvretas andre målvakt (som dessutom gjorde SSL-debut) och trots att siffrorna idag blev 10- 7 till Storvreta, så gjorde målisen en bra insats!

Nej, det var en himla spännande match och fyrishov var nästintill fullsatt :P Tyckte att det var hysteriskt roligt när AIKs "supportrar" (typ 5-6 stycken) blev eskorterade ut ur "arenan" av polisen... hehe... De hade varit allmänt störiga under hela matchen (ena riktiga idioter som jag märkt att många [dock inte alla] AIK-supportrar (huliganer?) är...) Och sedan så var de nog inte helt nyktra heller... lät inte som så iaf och stundtals så såg det ut som om de däckat mot sargen... De hade nog något annat än vatten i sina vattenflaskor... Blåstest i entrén nästa möte?

Nu ska jag in till chillorna en sväng och kela lite, sedan blir det sängen... *ZzzZZzZz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers