14 december 2009

Nedrans dator, jag behöver verkligen lämna in den på lagning (och nej jag har inte gjort det ännu...) Idag köpte vi iaf en extern hårddisk och lade över lite grejers på... Vi tänkte att den skulle vara bra till PS3:n också, men då är det fel format, men det ska tydligen gå att ändra det... så vi får la se...

Funderar fortfarande på vilken mobil jag ska köpa, min förra är ju trasig och Mattias ska förlänga sitt abbonemang snart... funderar på att åka till The Phone House i morgon efter jobbet... Jag kollade lite på Elgiganten idag, men deras mobiler är ju larmade och då vågar man ju inte ta i skiten... Ett plus dock är att nästan alla deras mobiler är riktiga och därmed kan man testa hur de fungerar... Kanske åker dit igen? Det står och lutar mot en Nokia N97 mini.... eller en HTC... det kommer nog inte bli en ny Sony Ericsson iaf... Väntar på att Emis ska köpa en ny mobil så att jag kan se om den är bra... :P

Nu ska jag gå och fortsätta röja i sovrummet så att vi kan flytta in någon gång snart.... vill ju ha det iordning innan nyårsafton som ju är om två veckor... hmm... så att man hinner städa osv...

Puss

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers