28 december 2009

Mammamys, flugmördare och IKEA med Mattis <3

Somsagt så var vi hos Mami igår och åt chili con carne, det var smaskens! Sedan tittade vi på ishockey där sverige vann mot österrike.... Det är inte samma drag att titta på småkronorna som när man tittar på tre kronor... men äsch...

Medans vi var hos mamma så mördade vi våra husflugor... de gasades ihjäl... skönt att slippa surret... :)

Noomi och Malva fyllde 6 veckor igår... :) Om två veckor skulle de kunna flytta men jag har inte hjärta att sälja dem... Eller Malva är ju Mattias chilla, men Noomi blir nog kvar till i vår iaf! Vill ställa ut henne först... Nästa vecka hämtar jag iaf Bosselina hos Lena... en söt liten standard grå chilla! :D Ska bli skoj, vet dock inte vem jag ska sätta henne med riktigt än... hon får kanske sitta med Pytteliten sålänge.... Och så ska Dahlia flytta hem till sin nya ägare (Emis) och flytta ihop med min Caesar <3

Nu ska jag assistera min älskling i byggandet av vår nya IKEA sänggavel/hylla... ska kasta ut de gamla sängborden!! :D

I morgon så jobbar jag kväll... skönt med sovmorgon, måste dock städa en aning...

1 kommentar:

  1. Sv: Det gick hyffsat bra med katterna tycker jag. tuffe och Tigger nosade direkt på varandra. Fisen fräste bara och Tigger fatta innget. Han bara stirrade på henne. Kissan var ena stunden fräsig och sur. För att i andra stunden vara nyfiken och leka följa john med Tigger. Men Tigger fattade som valigt inget. Han bara nosade runt och stirrade på dom andra. Men det var kul att se iaf! Dom bråkade inte.

    /M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers