2 september 2010

En liten förmiddagsblogg...

... innan det bär av till underbara 70A1!!!


Vaknade kl 09 i morse och kände mig utvilad... för en gångsskull... MEN istället för att kliva upp och ta det lite lugnt på morgonen, så valde ajg att ligga kvar och lata mig i 90 minuter... vilket ledde till att jag återigen blev trött like hell... men men... ska käka lite brunch nu och sedan fräscha till mig lite och sen måste jag faktiskt åka till jobbet om jag ska hitta någon parkeringsplats igen... för nu är det höst och då är semestrarna över och alla cyklister tar bilen igen... *grrr*


Det hela blir ju naturligtvis inte bättre av att Akademiska helt saknar parkeringsplatser, både för patienter och personal... bygg ett till parkeringshus så är problemet löst!! men det kommer ALDRIG att hända... 


Aja... ska gå och se om någon katt vill komma in... Hümudd och Algot är ute nu, Amelia ville konstig nog inte gå ut idag... hon ligger och snarkar på byrån.... eller snarkar är väl att ta i... men ho snusar lite lätt så att det hörs... <3


Nu frukost! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers