18 september 2010

Min långa natt...

Fick hämta hem min lilla sambo igår efter en blöt beijerfest (i vanlig ordning). Han stod knappt på benen och mådde verkligen inte bra... gissa om jag var arg!? Jag var svintrött efter att ha jobbat och efter jobbet skjutsat folk till höger och vänster och så svarade inte M när jag ringde och ville hämta honom... han ringde mig en halvtimme senare (när jag redan var hemma och låg och sov) och meddelade att han ville stanna en stund till.. då var klockan ca 01. En timme senare ringde han och ville hem...

Tårarna rann av ilska hela vägen till stan och det blev inte bättre sedan när jag insåg i vilket skick min kära sambo var i... han fick en del skäll... Väl hemma efter en del kånkande på sambo, så bäddade jag åt honom på toagolvet, för det var ungefär så långt han kom...

Sedan blev det några oroliga timmar för när Mattias somnade till var det som om han glömde bort att andas, så i början var jag och puttade på honom var 5:e minut... sedan slocknade jag ordentligt av utmattning och vaknade vid 05:30 när min klocka ringde av någon anledning... for upp som en raket och tänkte "oh jävlarm oh jävlar!!" Men mattias levde <3 och något nyktrare var han också! :)

Nu har han masat sig in till sängen, här ligger han väl hela dagen skulle jag tro... jag ska iväg och jobba om en timme, men först ska jag förbi Sävja och hämta ut Sara och Jimmys paket... jag klurar på om de ska få det före eller efter att bebis tittat ut.... det lutar åt före... 


Vi får väl se om Mattias har lärt sig en läxa nu... det tror jag iofs inte eftersom detta har hänt förr.. men man kan ju alltid hoppas!! ;)

Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers