7 september 2010

Skulle egentligen blogga för att...

... berätta att jag och Mattias har beställt en bebispresent till Sara och Jimmy nu... eller bebis och bebis, det är mer en symbolisk present, inget man kan använda direkt, men fin att titta på ;) Mer är så säger jag inte... och Jimmy får inte pressa Mattias på jobbet!! Jag har spanat in ytterligare en present, men först vill jag försäkra mig om att det verkligen blir en liten tjej!! :P (Hoppas bara att presenten hinner anlända innan bebis gör!!)

Sedan skulle jag skriva något mer, men jag har glömt bort vad :P





1 kommentar:

  1. Meeeen ååhh... om du bara VISSTE hur kass jag är på att vänta... och då väntar jag faktiskt REDAN massa..

    haha!

    vad söt du är. och vad nyfiken JAG är!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers