7 september 2010

Gråtit en skvätt...

Såg idag att den norska uppfödaren( som är en jättegullig tjej, är inte arg på henne!!) som jag sålde Hannes till har satt honom till salu... det var väntat (och överenskommet) men kom ändå som en liten chock... Varför jag har gråtit en stor skvätt nu på morgonen :( 


Han är ju min bebis, fortfarande... hade helst velat ta tillbaka honom, men jag kan inte... det känns säkert bättre när jag vet vart han kommer att hamna... men just nu känns det bara pissigt!! Jag ångrar litegrann att jag sålde honom från början... :'( (men endast för att han var min favorit!!)


Någon som vill köpa en underbart söt chinchillahane?? *snälla??*


Ullis, jag tycker att du ska skippa kaninuppfödningen och börja med chinchillor istället! Mycket roligare ;) Eller kanske bara en underbart söt liten chinchillahane som sällskap?? ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers