21 september 2010

Jag har världens bästa pojkvän!!

Ja, jag har faktiskt det! Även om vi blir osams och han kommer hem stupfull från krogen då och då, så är han världsbäst!! <3

Igår på eftermiddagen fick jag så rysligt ont i ryggen, det kändes som världens mensvärk, men helt fel vecka... antagligen hade jag suttit konstigt i soffan och musklerna hade överansträngt sig... iaf när jag klev upp så fick jag så ont i ryggen att det strålade ut i magen och att jag började må illa... Och min älskade Mattias vet precis hur man gör för att få det att släppa... han gick och hämtade min favvobodylotion (han vet att jag inte gillar att bli masserad utan) och masserade min rygg tills det slutade göra ont.<3<3 det var gudomligt!! 

Han vet vad jag behöver och detta gör honom till BÄST!! 


1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers