26 september 2010

Innebandysöndag

med en massa ögongodis!! :P

Mattias tillät mig att dregla lite över de snygga storvretaspelarna... haha... och efter en omtumlande matchstart, så lyckades storvreta kamma hem segern med 9-5... En av de snyggaste (8) gjorde tre (3) mål och en annan snygging (14) gjorde två och en tredje snygging (13) gjorde ett... :)

De ringde från jobbet för en stund sedan... jag borde inte ha svarat... hursomhelst så ska jag jobba i morgon också.. det blir övertid, så lite extra klirr i kassan blir det... men helt plötsligt förvandlades min lyxiga fyradagars ledighet till endast lite mindre lyxiga två dagar... Ska försöka få ledig på fredag nästa vecka, så att det bara blir en korthelg.. och så att jag ska kunna gå och se derbyt mellan sirius och storvreta!! 

och apropå ögongodis... skulle söka fram en bra bild på just ögongodis, men det kom mest fram en massa halvnakna karlar... söker man på eyecandy så är majoriteten av bilderna halvnakna kvinnor.. lite kuriosa bara så här en söndag kväll... :P

Jaja.. nog om detta nu... snart är det bingen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers