25 september 2010

Ledig lördag

Skulle varit ledig igår också men ställde upp på en sjuklucka... Det var nästan så att jag ångrade mig litegrann...ALLA mina 6 patienter var påväg att skrivas ut där ett tag, så det var mycket pappersgöra som skulle ordnas... inget roligt... stackars student som gick med mig, måste ha varit rörigt... var väl delvis därför som jag kände mig stressad... hade jag inte haft student så tror jag att jag skulle varit mindre stressad...

Idag har vi städat lite här hemma... blev en vända med snabeldraken och så var det klart... sedan kom Peter över och åt lite mat och tittade på film... nu slötittar jag på transformers... me like!! <3

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers