12 oktober 2010

@ anonym: haha... jag är inte gravid :P Inte vad jag vet iaf, men det vore ju himla trevlig isf!! :)

Gick och lade mig tidigt igår, redan kl 19 och jag lyckades faktiskt somna kl 21... vilket resulterade i att jag var pigg som en mört när klockan ringde 05.10... I vanliga fall brukar jag kunan somna om och snooza i lite drygt en timme, men i morse så fick jag ett MMS från Sara på deras nykläckta lilla Maja... så jag höll på att börja gråta en liten skrätt av lycka... :)

Och hehe det blev ett namn på 4 bokstäver... är jag inte bäst på att gissa!?

Grattis Jimmy och Sara till ert vackra lilla flickebarn!! Vi kommer över något i veckan och klämmer på henne...

Nu tvingar jag iväg mattis på höstmarknad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers