25 oktober 2010

Bam-bam-bam-bam-bam-bam-bam-bam.....

ljudet till en hammare som slår loss sargbrädorna till garagetaket...


Jag är fånge i mitt eget hem... :P Alltså min bil är inparkerad... :P Om snickarna åker i väg på lunch ska jag parkera om bilen... Be dom att flytta på sig så att du kommer ut tänker ni?  Men kommer ni ihåg vad jag skrev igår, den där knasiga rädslan att störa... nej nu får de bygga taket i lugn och ro och sedan kan jag åka ut med bilen...


Oj oj... nu åkte motorsågen fram också!! :P


Stackars satar som står ute i denna kyla,det är frost och kallt... (tänker på snickarna och min stackars sambo och hans kamrater som jobbar i en plåtbyggnad... utomhus..) Jag skulle aldrig stå ut!!!


Å andra sidan jobbar jag i en betongbyggnad utan AC hela varma sommaren... så jag vet inte vem det är mest synd om :P Om dem såklart!


Vi hörs något senare.... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers