21 oktober 2010

Idag har jag...

Jobbat mellan 6:45 och 16, fick vara resurs idag vilket var skönt... dock var det inte så mycket att göra eftersom vi har både studenter och inskolning av ny sköterska.

Varit på möte... för er som inte vet så har jag blivit ansvarig för att utbilda mina kollegor i läkemedelsmodulen i vårat journalsystem. Mötet fick dock motsatt effekt än vad jag trott... istället för att ta hela uppgiften (som var större än jag trodde) med ro, blev jag en aning mer stressad... dock lugnade jag ned mig när jag insåg att jag har 4 månader på mig att utföra mitt arbete...

Blivit irriterad på obetydliga människor...men hey jag är en bättre människa än att bry mig mer... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers