18 oktober 2010

Update 10-10-18

Utbildningsdagen var helt ok, tycker att det är jättespännande att det händer lite nya grejer... :) I morgon är det del två i utbildningen, och i morrn har Mami också utbildningsdag på Ackis, så vi ska luncha ihop.


Edit: När jag kom hem från jobbet hade älskade Mattias värmt upp bastun, så där spenderade vi nästan en timme i 60 graders hetta... hade hoppats på att dunsta bort en sisådär 10 kg överflödig vätska, men då hade jag nog behövt sitta längre!? :P


Är det inte konstigt att man (iaf jag) känner sig som allra snyggast när man är svettig och alldeles rosig om kinderna!? Oftast efter träning och/eller bastubad... jag kände mig råååsnygg!! :)

Förresten... 
Tycker att folk bryr sig alldeles för mycket om vad annat folk tycker... 
TA INGEN SKIT!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers