19 oktober 2010

Här blir det inga barn gjorda...

För idag har jag förnyat mina P-piller... efter många om och men... jag är inne på min sista karta nu och hade väl lite i bakhuvudet att om jag låter det rinna ut i sanden, så kanske Mattias ändrar sig i "bli-med-barn-nu"- frågan... 

Det hjälpte inte ens att se mig klämma lite på Maja (som Mattias förövrigt är livrädd för av orsaken att jag får sån bebis-/ bli mammalängtan)... :(

Så därför slängde jag iväg ett mail idag till BM Hjärtat... förklarade läget... att jag gjorde en undersökning förra året och inte har bytt partner eller haft några nytillkomna problem "där nere". *intressesmurfarna antecknar* 

Så fick jag till svar att:
 "Du har nu ett recept för ett års förbrukning av Neovletta på apoteket"

Himla bekvämt!! :) 
(Sen om jag tar dom eller inte, det är en annan historia...)


2 kommentarer:

  1. fast jag tror nog matte är liiiite sugen trots allt!
    Ni får komma hit och gosa mer snart! :) När hon är lite vaken så ni kan hålla och klämma bäst ni vill ;)

    SvaraRadera
  2. :-( Karlar! Klart han vill ha en bebis me dig! Men han är ju så matcho. Du vet hur karlar är. Men som Jimmy nu visat, kan man vara en matcho mys pappa. Jag vet att ni kommer skaffa barn snart!! ;-) Kram!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers