31 maj 2011

27 dagar kvar....

... till SEMESTERN!! :) 

Vi klurar på om vi ska ta en sista minuten någonstans och bara slappa och ha det bra, men vi får väl se... det är kosingen som styr... iofs får jag löneförhöjning på junilönen och retroaktivt från april, så det blir lite extra klirr i kassan... men kanske blir en göteborgsresa i år igen... me and my love <3

Ska straxt pallra mig iväg till jobbet... i morgon tar Mattias syster Elin studenten... jag kommer att kunna vara med på springet, men inte på mottagningen för att jag jobbar och ingen kan byta... surt...  men men...that's life...men  jag lägger mitt schema 15 veckor i förväg och man kan omöjligt planera in allt...  :S

Ska försöka träffa mamma i veckan också för att ge henne sin morsdagspresent! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers