7 maj 2011

Vårfest

Först och främst... ALDRIG mer snaps... okej?! Jag har kräkts två gånger och bägge gångerna har jag druckit snaps... och jag hatar att kräkas och jag hatar egentligen snaps också, så det går fetbort fån och med nu!!

Alltså jag har de bästa kollegorna man kan ha, alla kategorier!! :) Man har alltid så jäkla roligt med dem och alla bjuder på sig själva! Precis som det ska vara...

Vi började hemma hos vår ena kärlkirurg och hade knytkalas och sedan bar det av mot flurran och kors i taket jag fick komma in denna gång... Väl där så dansade vi i timmar!! :) Är lite blå på foten, undrar om jag också blev klackad!? hmm... Och jag har lite som fyllerutin att inte fortsätta dricka efter tolvslaget för att inte bli så bakis, MEN det gick inte så bra... nog såg folk till att man inte var törstig :P

En del saker som jag gjorde ångrar jag... som ex att jag rökte... Sedan samtalade jag lite med Mattias chef... :P jag tror tillochmed att jag ställde upp på vimmelbild... han har ju träffat mig nykter så jag hoppas att jag inte gjorde bort mig :P hehe... nej det tror jag inte...

aja... mått skit idag, min älskling tog med sig hamburgare hem... nu har jag cravings efter sushi.... hmm... vi hörs när jag kvicknar till igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers