11 maj 2011

3 dagars ledighet

jäklar vad skönt... nog för att jag nyss var ledig tre dagar... men ändå ;)


Idag ska jag bege mig till mammas sambo som ska kolla vad som klonkar i min bil... det kan komma att kosta ett par tusen... kul... not... men det är tyvärr ett nödvändigt ont... sedan ska jag nog bara slappa i solen... :) Vi ska försöka köra iväg lite bråte till tippen i kväll också... har ju en del brädor kvar från garagetaksrenoveringen, som jag ledsnat på, så vill man ha något gjort får man göra det själv ;)


I morgon bär det av till huvudstaden för Mannen som kan tala med hundar på Hovet :) Fick två biljetter av min älsk i födelesedagspresent! Dock så trodde han nog inte att jag skulle tvinga honom att följa med, men jag tror han kommer att gilla det iaf! :) Han gillar ju att vara med mig så ;)


Och på fredag är min älsk också ledig, så då ska vi nog pyssla lite här hemma och bara ta det lugnt... ska försöka få till ett möte med en bankkvinna angående huslån, men hon har fortfarande inte svarat på mitt mail från i söndags, så det känns inte såå seriöst... funderar på att ringa till Nordea och höra mig för... 


Ska även försöka snickra ihop myggfönster så att man kan sova utan att bli biten och att man slipper svettas ihjäl om nätterna... blir nog bara en träram med tunnt tyg... vill att det ska släppa igenom svalka och lite ljus, men inga djur!!

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers