8 maj 2011

Tror ni inte att jag lyckades få ryggskott precis när vi skulle gå ut i trädgården ock fixa!? typiskt... och det är på riktigt... inte bara för att jag är lat och vill slippa undan...


Iaf trots ryggskottet så gick vi ut i solen och klippte gräset...sedan blev jag på dåligt humör, var lite dramatiskt, kom till sans och så gick vi ut och fortsatte med att klippa ned och gräva upp en gammal rosenbuske... det var verkligen inte det lättaste!!! Busken har nog stått där den stod i 30 års tid, så roten var en riktig tjockis och inte lätt att försöka bända upp... vi provade tillochmed att knyta ett rep runt roten och försöka dra bort den med mattias bil... det gick inte det heller.... jävla rot.... så det blev till att såga av skiten och begrava det som var kvar...OM och NÄR vi köper huset, så blir det till att anlita en grävmaskin för att få upp rothelvetet :P


Hoppas verkligen att man har fått lite färg på köpet, nu när man har slitit i gassande solsken... apropå färg... försöker övertala Mattias att jag ska få måla om köksluckorna för hand nu i veckan när jag är ledig... bara för att jag är less på hur dom ser ut... jag menar det kan ju inte bli värre!?


Nu, vila ryggen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers