26 maj 2011

Torsdagens morgonnöje

Städa toaletterna och tvättstugan... kul va? Jag tycker att det är rätt så tråkigt att städa överhuvudtaget, men ibland när man väl kommit in i det då får jag en konstig känsla i kroppen... "det här va ju lite kul"... samma konstiga känsla kunde jag få när jag pluggade.... eller framför allt tentapluggade... väldigt weird...

Nska jag försöka att sista timmen innan det bär av mot jobb, städa klart den andra toaletten och städa en chinchillabur... jag ska även hinna äta lite frukost, duscha och göra mig iordning, så jag har inte tid att sitta här mycket längre till...

En liten fråga dock... VARFÖR är det alltid fint vädet när jag ska jobba kväll??? GÅr jag ut på förmiddagen för att sedan tvingas in bakom betongväggar för resten av dagen så blir jag helt deprimerad... därför går jag inte ut, vilket ju leder till att jag kommer att vara en blekfis många veckor till :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers