18 maj 2011

Bebis, var är du?

Som det ser ut nu så blir det inget sola idag, däremot kanske det blir lite sushi till lunch (en sen sådan) och sedan bär det av ut i skogen för att leta efter liten kisse... 

Jag har inte skrivit något om att lilla Bebis (kommer alltid att heta så för mig) är  borta, föratt jag helt enkelt mår så dåligt av det... ni vet ju hur dåligt jag mådde när Algot var borta ett dygn... i morgon har bebis varit borta i två veckor... :( Jag tänker på henne varje vaken minut och jag inbillar mig att jag ser henne överallt.. Varje gång jag åker hemåt så tänker jag på henne och jag letar konstant... så idag ska vi ut i skogen bakom vedyxa, tror jag tar Gizmo med mig och så ska vi gå miniskallgång och HOPPAS att vi hittar henne... helst levande, men jag vill gärna hitta henne oavsett så att man vet vart hon är... <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers