18 maj 2012

Förklaring följer...

Den senaste veckan har det blivit mycket om katterna och främst om Algot ❤ Detta beror på att den senaste veckan (helt sjukt att det redan gått en vecka, känns som om det var igår) har allt handlat om katterna... Oavsett vad jag har sysselsatt mig med, så har tankarna varit hos katterna och hos Algot...

Varför? Katterna är mina barn... Eller iaf ett väldigt bra substitut för barn så länge... Jag älskar mina katter mer än livet självt... Katterna förgyller mitt liv så som ett barn förgyller någon annans...

Ikväll ska vi åka och titta på en (annan) liten tös, nästan på pricken lik den jag förälskade mig i igår, men sötare såklart ;)

Och det kan kanske tyckas att det är lite tidigt att skaffa sig en ny kisse... Ja, kanske... Vi får inte hem henne förrän vecka 25 (lagom till semestern) så det ger oss några veckor ytterligare att smälta vår plötsliga förlust av Algot, samt tid att förbereda oss mentalt för en ny liten familjemedlem...

Algot är irreplaceable och detta är absolut inget försök att ersätta honom... För det går inte!! Snarare ett försök att göra familjen Danielsson-Tollin hel igen... Vår familj består av mig, mattias, tre katter, x antal chinchillor samt fåglarna... Punkt!

/crazy_catlady87

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers