1 maj 2012

Valborg

Började dagen på jobbet... Det var som en vanlig måndag fast ändå inte... Jag glömde nästan bort att gå ut och fika och trots att jag beställde apotek före deadline kl 9, så kom jag få mig själv vid tio tiden att tänka: "shit!! Jag har ju glömt att beställa apotek... Eller vänta... Eller visst gjorde jag det imorse?" fick lov att gå och dubbelkolla...

Gick hem ett par timmar tidigare och plockade undan det sista inför kvällen... (åh vad jag längtar tills vi gjort om härhemma!!) Mattias började med maten (som förövrigt blev supersmarrig!!!) och vännerna kom över... En trevlig kväll i goda vänners sällskap... Mattias blev lite för full :P men var nog inte ensam... Själv drack jag bara tvåglas fanta&rosé... Lagom... :)

Vi traskade iväg över skogen för att beskåda årets kase... Påvägen dit ångrade jag mitt yrkesval en aning...skulle blivit polis... Detta sedan tre små tjejer (typ yngre tonåren) körde en fyrhjuling (STOR) som jag är ganska så säker på att man måste ha bilkörkort för att få köra, som jag är ganska så säker på att man inte får framföra på cykelväg speciellt inte då det är en minderårig, med två minderåriga passagerare på (visserligen med hjälm) ... Hade jag haft lite mer kött på benen och varit mer säker på min sak, så hade jag sagt till... Men oavsett så är det INTE ok!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers