4 maj 2012

Konferens i dagarna två

Igår var det då dags för den länge efterlängtade kärlkonferensen inklusive bankett (som inneburit ångest) och hotellnatt på Sheraton!

Föreläsningarna var för det mesta intressanta, men sedan var det tyvärr ett fåtal som kändes lite väl out-of-date... Man vill ju liksom lära sig något nytt... Inte något som man själv gjort typ alltid?!

Banketten var MYCKET trevlig!! Det bjöds på mycket dricka och god mat och hade bästa sällskapet!! Det var vi tjejer (5st) från avdelningen (och vi har alltid kul ihop!!) och vår galet trevliga ST-läkare och hans galna ST-läkarvän från KS(?) och deras mentor från SÖS(?)... :) vi hade en GRYM kväll!!!

Banketten hölls ju på VASA-museet och vi satt precis intill fören på skeppet, som ju verkligen är fantastiskt!! Annelie Rydé stod för underhållningen och höjde stämningen till bristningsgränsen... :)

Som som en prinsessa inatt (fastän jag vaknade och var kissnödig typ tre ggr) men när jag vaknade i morse var det HEMSKT!!! Inte för att jag var bakis, utan för att jag antagligen snarkat inatt och mitt gomsegel och gomspenen hade svullnat upp och det kändes skitkonstigt bak i halsen och varje hång jag harklade mig så kändes det som att hela alltet kom fram i munnen :S disgusting!!! Men svullnaden lade sig till slut... Phu...

Åt fantastiskt god frukost i morse!! Brödet var grymt gott!! När jag blir rik ska jag ha en egen frukostkock ;) till lunch blev det Sushi från Yama... Jag vet jag skulle inte slösa mina pengar, men bakiscravings är INTE att leka med!!!

Somnade på soffan när jag kom hem och sov mellan tre och sex... Nu är man slut som artist! Men imorrn är det på't igen!!! Då bär det av till jönköping på utställning!! Slipper köra så jag är nöjd!! Dock verkar man ha missat att jag skulle komma (då jag inte ställer några djur) och jag går ju en domarutbildning som jag vill bli klar såsmåningom och då är varje utbildningstillfälle oerhört viktigt (!!!) men får kanske inte göra detta i morgon dårå... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers