19 maj 2012

Tidig lördagsmorgon!

Drömde att jag svalde en myra, medans någon lös mig i ögonen med en stark lampa... Jag knep ihop ögonen för att ljuset var så starkt och när jag öppnade ögonen var jag vaken och ljuset det var solen som lyckats leta sig in genom den enda springan mellan fönsterkarm och persienn, sken rakt i ögonen... Hade kvar känslan av att ha en myra i halsen men den försvann snart...

Tittade på klockan... 06:20 (!!!) på en lördag!!! Inte ens katterna var vakna!!! Iofs Algot som brukade vakna först...❤

Tittade igenom internet och nyhetsflödet, klockan tickade långsamt och jag kunde inte somna om... Klockan 07:00 väckte jag Mattias (som varit vaken sedan dess :P) och vi tittade lite på TV tillsammans.. Bla Emil i Lönneberga :)

Sedan blev jag plötsligt trött och somnade om vid 8-tiden och sov tills för 30 minuter sedan... Superskönt!

Denna gång drömde jag om katterna och att vi skulle lära dem att bada... Hade en balja i vardagsrummet... Algot var (som vanligt) först ut... Och han gillade faktiskt att duscha tillskillnad från våra andra missar... Han dök i baljan och trivdes som undervattenskatt i drömmen... Kattfisk kanske?? :P

Nu ska vi se vad dagen har att bjuda på! :) städa lite chillaburar kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers