10 januari 2011

Converse

Enda sedan jag var liten har jag fullkomligt HATAT Converse skor... jag tyckte de var asfula och att man fick Janne Långbenfötter i dem... men förra våren gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle kunnat göra... jag köpte mig ett par vita Chuck Taylor All Star dojjor och I LOVE THEM TO DEATH!! De är mitt bästa köp EVER!!! 

Det bästa med skorna? Man kan tamejfan använda dem till ALLT!! Jeans,kjol, klänning, galaklänning... you name it! :)

Nu i vår ska jag inhandla mig ett par svart/vita likadana och kanske ett par i låg modell också... längtar tills snön är borta så att jag kan använda mig älsklingar utan att frysa fötterna av mig!! :)


Detta skulle kunna vara PARADISET!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers