10 januari 2011

Det är Måndag

... solen skiner och jag är ledig! :)


Idag fyller ju min fina Sandra 25! :) STORT GRATTIS! Hoppas att hon får en härlig födelsedag! :)


Jag sitter och klurar på vad jag ska ta mig för idag... det blir väl städning skulle jag tro... min kära sambo fyller ju år i morgon... och ska bjuda över gamlingarna i släkten på fredag, så vi måste plocka undan litegrann så att vi får plats... kanske bär av en tur till IKEA också för att kika på rean :P


Idag är en sånhär dag när jag känner att jag är så lycklig med mitt liv just nu! :) Jag har världens bästa pojkvän, ett meningsfullt arbete med världens bästa arbetskamrater, "mitt" fina hus, mina älskade små barn (katterna, chillorna och fåglarna), min älskade familj och mina underbara vänner! Jag har allt jag behöver och det är jag älskar att veta att jag är värd allt detta, för jag har minsann kämpat, utan att få någonting serverat på guldfat!


Det är en feel-good dag helt enkelt! :) Kan det bero på det vackra vår (?) vädret!?... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers