12 januari 2011

Skämmigt

Åkte med Jossi och beställde Sushi på Mikaku sushi... ringde inte innan utan beställde på plats... och hela lokalen var fylld med japaner (?) och så var det jag och Jossi... så man hörde liksom deras svenska... och när jag skulle beställa, så skämmer jag ju ut mig TOTALT :S


"Hej, jag skulle vilja beställa slex lax... öhm sex lax, tle läkor... öhm.. och tre avocado.... "


Jag tror inte att de reagerade och både jag och Jossi lyckades hålla masken medanvi var där inne, men så fort vi kom utanför dörren höll jag på att skratta ihjäl mig och Jossi fattade inte först vad jag skrattade åt, men sedan sa hon : Ja, jag tänkte väl vad du höll på med!?


Usch.... varför är det så jävla typiskt att man gör så!?

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers