5 januari 2011

sushimys

Nyss hemkommen från Marie och Pär, där vi haft en trevlig kväll med sushi och god efterrätt! :) Det var första gången jag träffade Pär, men han gjorde ett bra första intryck! ;)

14 bitars sushi blev det och har börjat gilla wasabin mer och mer :P dock ska den inte blandas ut i sojan utan jag vill liksom dutta sushibiten i wasabin innan jag doppar i soja, vilket kan resultera i att det blir väldigt starkt ibland... men gott! :P

Nu sitter jag och slötittar på JVM, Sverige mot USA... heja sverige!! Vettetusan om jag orkar hålla mig vaken dock, har sovit fruktansvärt bra två nätter i rad, jag har visserligen inte sovit så många timmar per natt, men det verkar ha varit kvalitetssömn iaf! :)

I natt vaknade jag av att mattias stormade upp och skulle hämta Ipren, arg som ett bi för att han hade ont i halsen... min lilla snutt... men det gick ingen nöd på mig, för klockan var BARA 03, så jag fick sova nästan tre timmar till :D *lycka* Jag älskar att snooza (snoozar en timme varje morgon) men mest av allt älskar jag att somna om!! :) <3<3

På lördag hoppas jag att jag jobbar dag, för jag vill åka och fira min Sandra som fyller 25 på måndag! :) Sedan på tisdag  är det ju Mattias tur att fylla 25 :P Hektisk vecka :P

Nu säger vi godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers