11 januari 2011

Del 4: Det här åt jag idag

Hade jag skrivit detta inlägg i går hade det bara blivit en tallrik mannagrynsgröt och två smörgåsar, men det var för att jag var ledig...


Dagens mat dårå..


Frukost: En liten yoghurt med jordgubbssmak, en grön banan, en liten kopp varmchoklad och ett glas vatten med Berocca Boost.


Lunch: En Mezzaluna (typ varm smörgås) med kyckling, pesto och mozarella och "pizzasallad" (vitkål+ rivnamorötter som pizzasallad)


Mellanmål: 5 godisar (ser ni, jag goffar inte :P)


Middag: Får lova att uppdatera denna post senare, vi ska ut och äta på Aspentos för att fira att mattis fyller 25 år idag!! :)


Update: Till middag blev det alltså supergod Toast Skagen till förrätt och till huvudrätt åt jag Souvlaki :) GOTT GOTT GOTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers