8 oktober 2011

Dags att jobba...

så det är bara att pallra sig ur Ziperallen, in i duschen och sedan iväg till härliga jobbet! :) Jag har varit ledig jättemycket den senaste tiden (känns det som) vilket naturligtvis är skönt, men jag blir ganska lat av detta också... 


igår städade jag till exempel, men började inte förrän klockan var typ halv fem på kvällen, bara för att jag var lat och tycker att det är så sjukt tråkigt att städa... :P Men det blev gjort iaf, om än bara på ytan... 


Ikväll missar jag min svågers 30 års kalas... typiskt... men vad är väl en bal på slottet? I morrn vankas kalas på nytt, men då för en 29 år yngre tösabit! :) Ser fram emot morgon dagen! 


Ha en trevlig kväll allesammans! 


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers