4 oktober 2011

It feels so good!

Tränade med Maria och Rebecka idag... skivstång för första, men säkerligen inte den sista gången! :) Jag hdae föreställt mig innan att det skulle bli jättejobbigt för armarna, men eftersom jag vet att jag är svag i armarna började jag med lagom tunga (kanske t.o.m liite för lätta) vikter... men däremot så trodde jag att jag var starkare i benen, än vad jag egentligen var så jag krämade på lite mer där, men det blev alldeles för jobbigt... men då ska tilläggas att vissa hade tyngre vikter än jag hade plockat ihop tillsammans... heeelt sjukt!! :P


Benen bar knappt när jag skulle gå till och från bilen, men det är så det ska vara!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers