27 oktober 2011

sovmorgon mitt i veckan

Guud vad skönt med sovmorgon... hade ju jobbat 5 dagar i rad, så det var välbehövligt och det kommer bli en sällsynt historia inom den närmaste framtiden...

Det bästa med sovmorgon (förutom att sova då) är att mysa med katterna <3 De är så himla gossiga nu på morgonen (iaf när det bara när jag hemma :P)... Hümudd sov hos mig i morse och vi båda vaknade samtidigt... när de andra missarna ville gå ut, så sprang Hümudd och hämtade en leksaksmask och ville leka apport.. sötnos.. Nu har han pulat ned sig i mina kläder som ligger på golvet (ja, jag vet, slarvigt) bredvid sängen och sover... *myyys* undrar varför jag alltid har katthår på kläderna!?

I eftermiddag väntar extra jobb på Ackis... ska hjälpa några kollegor på mottagningen med lite forskningsstudier... ta lite ankeltryck... min absoluta favorit... och informera om aortaaneurysm... det ska bli kul och spännande att testa ytterligare något "nytt"... jag har ju gjort detta dagligen på avdelningen, men detta är ett annat klientel... :P

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers