31 oktober 2011

Pancake

Alltså jag trivs så himla bra med mina nya arbetsuppgifter... visst saknar jag patientnära arbete, men just nu är allt så nytt och spännande så det är faktiskt lite roligare! Dock är jag en riktig chicken tror jag... jag blir typ livrädd såfort inget går enligt planen... detta för att jag inte vet vad jag ska göra, vem jag ska ringa osv... jag är en kontrollmänniska, min motto remember? "Vill man ha något ordentligt gjort så får man göra det själv!"... och när jag känner att jag inte har kontroll, så vill jag bara dra ett täcke över huvudet...

Ikväll vankas innebandy, storvreta (serie 2:a) möter CaperioTäby (serie 1:a)... det ska bli grymt spännande... finalrepris från 2010 förhoppningsvis ;) ... Men innan dess... tjockpannkaka *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers