1 oktober 2011

Hej alla lördagslediga!

Hoppas att ni har en trevlig lördag, för det har jag... om än i min ensamhet... Mattias åker Eckerölinjen med The Beijerboyz och då blev kvinnorna hemma... men vad gör det? Jag får ju salta pinvinger ändå! ;)

Jag och mattias har hunnit att umgås lite idag iaf.. vi åkte ned på stan på förmiddagen för att kika på lite kläder åt honom, vi tjuvstartade redan igår med ett par jeans från HM och idag blev det en T-shirt från New Yorker... Min fina kille! <3

Om en timme bär det av mot Fyrishov för innebandymatch... ska bli skoj! :) Sedan kan jag (om jag vill) gå på en fest ikväll, men jag vet inte om jag är så sugen direkt... men det visar sig... 

Har köpt en present åt Maja nu också... det är nånting hoppigt... och nej, det är ingen levande kanin :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers