20 oktober 2011

drömmar

hehe... fortsätter mitt inredningsplanerande... har ju gluttat på valnötsgolv hela dagen... :P

Till min stora glädje kom min älskling hem och bland det första han sa (efter att jag pratat av mig i en kvart).. "Jo,jag tänkte att vi kunde ha en flashig tapet bakom öppna spisen"... Satte genast igång och letade upp en massa flashiga tapeter, men det var tydligen för flashiga för honom... men nu har vi enats om ett förslag enligt nedan: 


1. Vedspisen blir (ofrivilligt) kvar tills vi hittar en ny (inte våran på bilden, dock likadan)
2. Alla väggar kommer att tapetseras med EasyCover tapet och målas vita, listerna kommer att vara vita.
3. Hörnet bakom vedspisen tapetseras med en svart-vit randig tapet (se bilden)
4. Golven blir valnöt (som sagt)
5. Svart-vit randig matta från Lagerhaus innanför dörren 

Vad tycks?


2 kommentarer:

  1. Hallå! Självklart hjälper jag dig korta armbandet! :-) Och Mattes klocka måste ni dra ut kronan på,(knoppen man ställer tiden med) så klockan inte går. För om urverket går och visaren fassnar i dom andra visarna. Drar kanske urverket sönder sig själv. =dyrt. Så han får inte använda klockan. Jag kan ta den och gå till uropenn och fixa det. Det blir billigare då. :-) Kan jag intde det så skickar jag in den. Och det kanske går på typ 100:- :-)

    SvaraRadera
  2. Vi får hoppas att den inte gått sönder. Det lösaer sig! :-)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers