6 oktober 2011

sleepy

Svårt att säga om träningsvärken om möjligt är lite värre idag än igår... är lika orörlig oavsett :P Har inte klivit upp än... skandal! Men jag måste masa mig upp för att äta lite brunch... blir nog två löskokta ägg och en ostsmörgås, kanske lite mjölk/oboy till det! ;) Och nej, det är inte bara barn som dricker oboy till frukost :P

Det är så himla skönt med sovmorgon och extra mysigt blir det med katterna! :) Hümudd har börjat ha för vana att komma och lägga sig hos mig <3 och det är så himla mysigt! :) I morse kom han och bar på sin leksaksråtta från IKEA och lade den på min mage och man liksom såg hur stolt han var över "fångsten"... min duttiga misse!! <3 Efter en sådan jakt blir man ju trött... 




Eller så sover man som Algot gjorde häromdagen... resväskor är bra till mycket ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers