12 oktober 2011

sur

Blev av någon anledning på sjukt dåligt humör nu... kan ha att göra med att jag är trött... har ju vant mig vid att vara ledig... tur att jag har sovmorgon i morrn! :)

Har spenderat halva kvällen på Gränby centrum (skulle köpa skor, men kom hem med en mugg och porslinsfärg istället) och andra halvan framför datorn och kollat på först innebandymatch (som Storvreta torskade) och sedan på två avsnitt av Grey's Anatomy...

Beror humöret på:
¤ Tröttheten?
¤ Att jag inte gillade skorna?
¤ Att det blev en dyr mugg (inkl färg och penslar)?
¤ Att Storvreta torskade?
¤ Att de är osams i Grey's Anatomy?
¤ Att Mattias jävla iphone röststyr stup i kvarten och försöker ringa upp folk mitt i natten?

Det första jag gjorde var att sätta flygplansläge på iphi-helvetet... det andra jag ska göra är att sova...

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers